Dobór programów
Zaburzenia uwagi i koncentracji (ADD, ADHD), dysleksja, dyskalkulia, niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią.
mTalent Matematyka.
Dyskalkulia
mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 1
mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 2
mTalent Czytanie ze zrozumieniem
mTalent Trudności
w pisaniu
mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6)
mTalent Potrafię. Obszar matematyczny (klasy 4-6)
mTalent Ortografia
mTalent Nauka polskiego jako obcego
mTalent Koncentracja i pamięć
mTalent ADHD
Procesy komunikacji i zaburzenia przetwarzania słuchowego, centralne zaburzenia słuchu, zaburzenia koncentracji, ADD, ADHD, spektrum autyzmu
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem.
mTalent Percepcja
słuchowa
mTalent Zaburzenia
przetwarzania
słuchowego
mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy
mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2
mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych
mTalent Percepcja
wzrokowa
mTalent Koncentracja i pamięć
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim
Pomoce i narzędzia dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.
mTalent Percepcja
wzrokowa
mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy
mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania
mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2
mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 1
mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 2
mTalent Czytanie. Litery
mTalent Czytanie ze zrozumieniem
mTalent Koncentracja i pamięć
mTalent ADHD
mTalent Trudności
w pisaniu
mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 1
mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 2
mTalent Percepcja
słuchowa
Wspomagające i alternatywne metody komunikacji (AAC), w szczególności dla uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (ACC – Augmentative and Alternative Communications), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami.
Z odpowiednim oprzyrządowaniem wykorzystywanym w AAC, dopasowanym do możliwości i potrzeb konkretnych uczniów, wszystkie programy z serii mTalent można wykorzystywać wspomagająco również w tej grupie uczniów i podopiecznych.
mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 1
mTalent Czytanie
SY-LA-BA-MI cz. 2
mTalent Koncentracja i pamięć
mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 1
mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 2
mTalent Zajęcia logopedyczne dla młodzieży i dorosłych
mTalent Percepcja
słuchowa
mTalent Zaburzenia
przetwarzania
słuchowego
mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy
mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2
mTalent Matematyka.
Dyskalkulia
mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6)
mTalent Potrafię. Obszar matematyczny (klasy 4-6)
mTalent Ortografia
mTalent Trudności
w pisaniu
mTalent Percepcja
wzrokowa
mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych
mTalent ADHD
mTalent Nauka polskiego jako obcego
mTalent Czytanie. Litery
mTalent Czytanie ze zrozumieniem
Problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione wyżej, wymagającymi terapii logopedycznej i psychologicznej
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione
w cz. IV w pkt 1 do 4 (wniosek B2 dla dyrektora szkoły podstawowej) z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub
psychologicznej.
mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 1
mTalent Zajęcia
logopedyczne cz. 2
mTalent Zajęcia logopedyczne dla młodzieży i dorosłych
mTalent Autyzm. Rozumienie
i naśladowanie mowy
mTalent Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1
mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2
mTalent Autyzm. Tworzenie umiejętności życiowych
Będzie Dobrze